Hoolduskoristuse pakkuja - Kuidas valida enda ettevõttele sobiv?
Ettevõtte tööruumide puhtuse tagamiseks on laias laastus kaks varianti: tellida koristusteenus väljastpoolt firmat või rakendada selleks oma töötajaid. Sõltuvalt ettevõtte suurusest ja vajadustest võib muidugi kasutada ka mõlemat varianti, näiteks kasutada koristusteenust korra kvartalis suurpuhastuse mõttes ning hoida jooksvalt puhtust oma töötajate abiga.
Kõige sagedamini soovivad firmad siiski koristusteenust kasutada regulaarselt kontori- või tööruumide puhtuse hoidmiseks. Valdkonnas tuntakse sellist teenust hoolduskoristuse nime all ning järgnevalt leiad mõned küsimused ja punktid, millele enne sobiva teenuseosutaja mõelda tasuks.


Kas koristusfirma ikka pakub sulle sobivat teenust?
Põrsast kotist osta ei tasu. See tähendab, et isegi kui võtad ühendust mõne koristusteenust pakkuva firmaga, tuleks kõigepealt selgitada välja, kas ettevõte pakub regulaarset koristusteenust ehk hoolduskoristust või on nad keskendunud teist laadi koristusteenustele.
Hoolduskoristus, mida ka Staar Puhastus pakub, on äriklientidele suunatud regulaarne puhastusteenus, mida viiakse läbi kokkulepitud aegadel ja mahus täpse koristusplaani järgi. Hoolduskoristuse pakkuja tööde hulka kuuluvad näiteks kaupluse või kontori põrandatelt mustuse puhastamine, klaasustelt sõrmejälgede ja muu rasu eemaldamine, WC puhastus ning üldaladel ja ka kööginurkades tekkiva prügi ning mustuse eemaldamine.
Peamiselt ongi hoolduskoristus suunatud ettevõtetele, kellel endal puhastusteenindajaid pole, kuid kelle jaoks äripindade puhtana hoidmine on olulisel kohal.


Milline on töötajate väljaõpe?
Puhastusteenindaja ei ole lihtsalt sõnakõlks, et mitte öelda koristaja. Iga ettevõtja tahab, et tema tööruumide eest hoolitseks inimene, keda saab ka ilma ise kohal olemata kontorisse usaldada. Täpselt sama oluline on ka koristustöötaja väljaõpe.
Moppi põrandal edasi-tagasi lükata võib igaüks, kuid oma firma jaoks soovib ettevõtja tõenäoliselt kedagi, kes tunneb ja kasutab erinevaid kvaliteetseid töövahendeid ja -viise ning teab, missuguste pindade ja plekkide puhul neid rakendada. Kuna ka puhastusteenuste valdkond on pidevalt arenemas (ja palju kiiremini, kui ehk arvatagi osatakse), on Staar Puhastuse töötajate jaoks regulaarselt koolitustel käimine ja uute teadmiste ning töövõtete omandamine tavapärane osa tööst.
Paindlikkus ja kvaliteet
Reeglina viiakse hoolduskoristust läbi väljaspool kliendi ettevõtte tööaega, mistõttu on oluline, et koristusfirma oleks valmis töötama igal ajal ja tulema ka kliendi soovidele vastu. Kui on soov, et hoolduskoristus viiakse läbi ka tööajal, siis tasub selle kohta eraldi uurida.
Lisaks paindlikkusele tööde teostamise osas on oluline uurida ka seda, kas koristamiseks kasutatavad töövahendid ja ained on sinu ja su ettevõtte jaoks sobilikud, sest pole sugugi haruldane, et mõni töötaja võib teatud ainete vastu allergiline olla.. Niisamuti tasub soovi korral uurida seda, kas tööde teostamiseks saaks kasutada loodussõbralikke vahendeid.

Staar Puhastusest koristusteenust soetades on eelnevast tulenevalt esimeseks sammuks alati äripindade ülevaatamine ning seejärel juba täpsete tööde kirjelduste ja graafiku kokku leppimine, samuti lepitakse kokku see, milliseid töövahendeid kasutatakse. Selline lähenemine välistab olukorra, kus puhastusteenindajad võivad töö mahtu valesti hinnata ja seeläbi graafikut rikkuda või kasutada vahendeid, mis kliendile ei sobi. Samuti tähendab see seda, et vajadusel saab Staar Puhastusest hoolduskoristuse leppida kokku ka päevaseks ajaks.
Niivõrd personaalne lähenemine tagab selle, et iga kliendi vajadusi, soove ja eelistusi tuntakse juba esimesest koristusest alates, mitte alles siis, kui kliendilt kaebusi tulema hakkab.
Hoolduskoristus on vaid üks teenustest, mida Staar Puhastus äriklientidele osutab. Uuri Staar Puhastuse hoolduskoristuse ja teiste teenuste kohta lähemalt siit!