Hoolduskoristus- Kellele, milleks ja mida arvestada hinnapakkumisel?

Hea lugeja, kui sattusid seda artiklit avama, siis suure tõenäosusega oled Sa huvitatud saama teada lähemalt, mis müstiline teenus see “Hoolduskoristus” on, kellele see on mõeldud ja miks kvaliteetset hoolduskoristust tasub tellida koristusfirmast.

 

Hoolduskoristus ehk äripindade koristus on regulaarne puhastusteenus, kus on kokkulepitud sagedus, tööülesanded ja tulemus. – See on nüüd ametlik ja lihtne selgitus.

Kellele see teenus mõeldud on?

Juba ülemisest definitsioonist võib välja lugeda, et tegemist on ärikliendile mõeldud teenusega. Seega on tavaliselt hoolduskoristuse tellijateks firmad, mis omavad näiteks bürood, kontoriruume, kauplust, tootmishoonet või ladu. Samuti tellivad koristusteenust ka avalikud asutused nagu lasteaiad, koolid ja kohalikud omavalitsused. Viimaste puhul on praktika näitel tellijaks pigem riik ja teenusepakkuja leitakse hanke korras. Staar Puhastus pakub siiski teenust ärikliendile, kuna riigihangete puhul on võitjaks kõige soodsam hind ja võitjateks suurfirmad, kes suudavad seda pakkuda soodsa tööjõu ja tihti ka kesktasemel kvaliteedi tõttu.  Staar Puhastus on ehitanud ülesse oma teenused eesmärgiga pakkuda kliendile kvaliteeti ja rahulolu, ning oma töötajatele motiveerivat palka ja häid töötingimusi oma tööks.

Miks tasub tellida hoolduskoristust?

Mitmed uuringud näitavad, et töötajad on efektiivsemad ja õnnelikumad, kui ruumid milles viibivad on puhtad. Me kõik soovime alustada tööpäeva ilma, et vastu vaataks mustus, tühjendamata prügikastid ja must wc või köök. Need on mõned ülesanded, mille võtab enda kanda koristusteenuse pakkuja. Koristusteenus on mugavusteenus, alati võib loomulikult koristust panna teostama mõni töötaja ja väiksema ruumi korral on see kõige soodsam ja mõistlikum lahendus. Äripinna puhul, mis on suurem kui 80m2 on siiski mõistlik osta sisse teenusepakkuja.

Kas tead, kui palju mugavusi see kaasa toob ja kui palju probleeme see lahendab?

  • Sinu äripind on ühtlaselt puhas alati peale koristusteenust.
  • Sa ei pea muretsema koristusega tegeleva töötaja pärast ega kaasnevate tööjõumaksudega.
  • Uusim tehnoloogia ja õiged koristustarvikud ja vahendid tagavad ruumide puhtuse, pinnakatete säilimise ja mööbli pikema eluea, ning sellega on kursis ja tegelevad koristusfirmas spetsialistid Sinu eest ise.
  • Kvaliteedi jälgimise ja töötajate koolitamisega tegeleb töödejuhataja.
  • Iga kliendi jaoks koostatatakse koristusplaan,

Need on kõigest mõned üksikud plussid, mida tagab hea teenus. Läks lugedes juba mõte voolama kuidas Sinu äripinna puhtus on kellegi teise prioriteet, siis on õige aeg saata e-mail meile myyk@staarpuhastus.ee või helistada 5517009

Kellele see teenus mõeldud on?

Juba ülemisest definitsioonist võib välja lugeda, et tegemist on ärikliendile mõeldud teenusega. Seega on tavaliselt hoolduskoristuse tellijateks firmad, mis omavad näiteks bürood, kontoriruume, kauplust, tootmishoonet või ladu. Samuti tellivad koristusteenust ka avalikud asutused nagu lasteaiad, koolid ja kohalikud omavalitsused. Viimaste puhul on praktika näitel tellijaks pigem riik ja teenusepakkuja leitakse hanke korras. Staar Puhastus pakub siiski teenust ärikliendile, kuna riigihangete puhul on võitjaks kõige soodsam hind ja võitjateks suurfirmad, kes suudavad seda pakkuda soodsa tööjõu ja tihti ka kesktasemel kvaliteedi tõttu.  Staar Puhastus on ehitanud ülesse oma teenused eesmärgiga pakkuda kliendile kvaliteeti ja rahulolu, ning oma töötajatele motiveerivat palka ja häid töötingimusi oma tööks.

Sisekoristus on mõeldud kõigile klientidele, kes omavad pinda, mis regulaarselt määrdub ja vajab pidevalt puhastust.

Kas hoolduskoristuse tellimiseks pean panka röövima või piisab kullakangidest, ehk kui kallis on see teenus ja miks hinnad on erinevad?

On olemas ütlus, et saad täpselt nii palju, kui maksad. See kehtib osaliselt ka koristusteenuste valdkonnas. Asudes võtma hinnapakkumisi, siis kohtab tihti olulisi hinnaerinevusi. Leidub pakkumisi, kus hind on kahtlaselt odav ja on pakkumisi, mida vaadates peab tõesti pangaröövi peale mõtlema, kujundlikus mõttes. Siiras soovitus on hinnapakkumis võrreldes süveneda, et mida pakkumine ka sisaldab, kas madala hinna juures on lootust, et ettevõte leiab ka puhastusteenindaja, kes on motiveeritud tegema tööd hästi, kas tasutakse ka tööjõumaksud või on oodata objektile maksuhaldurit,  kas selle hinna juures saab lubada kvaliteetseid töövahendeid ja puhastuskeemiat, kas töökvaliteeti hindama ja töötajat juhendama jõuab ka töödejuhataja või on tal selliseid objekte tohutult palju mille vahel ennast jagada? – Need küsimused tasub endale esitada enne, kui otsustate väga soodsa hinna kasuks.

Mida tasub küsida koristusfirma müügijuhilt saades hinnapakkumine?

Kuna hinnad on erinevad, siis tasub küsida pakkumise teinud müügimehelt, mida ma täpsemalt selle eest saan ja mida see hind sisaldab. Uskuge enamik vastab koheselt: ,,Meil on hea kvaliteet ja me oleme parimad, me oleme soodsad.”

Väga tore, kuid mis teeb teie teenuse kvaliteetseks, kas kaasaegsed töövahendid ja professionaalne meeskond, mille arvelt tuleb soodne hind, kas tasute ausalt makse või puudub hoopis teil kasumimarginaal? Viimased kaks on ohtlikud juba sellepoolest, et Teie äripinda võib külastada maksuhaldur ja viia teie firma maine alla, kasumita töötamine pole jätkusuutlik, ning vajate peagi uut teenusepakkujat.

blank

Kui soovid ettevõtet hoida puhatana ja soovid, et see oleks kellegi igapäevane prioriteet, siis investeeri kvaliteeti ja küsi tasuta konsultatsiooni ja pakkumist https://staarpuhastus.ee/ kodulehe kaudu või saada meile kiri  myyk@staarpuhastus.ee

Kohtumiseni!

Scroll to Top